Nasadiť na web Universal (Google) Analytics zvládne každý. Správne ho nastaviť a vedieť, ako s ním pracovať, je už ale omnoho ťažšie.
Universal Analytics je mocný nástroj, ktorý poskytuje obrovské množstvo dát. Poradíme vám, ako z neho dostať maximum - a tiež to, ako s dátami správne naložiť.
"Prevádzka reštaurácie je dnes veľmi úzko spojený s dobrým marketingom a komunikáciou na sociálnych sieťach. Nestačí mať dobrý produkt, musí byť aj dobre odprezentované. Výrobu webov pre nás zaistil IMP net a majú úspech nielen u zákazníkov, ale aj u kolegov z brandže."Šelepka Raed Kahwaji, majitel restaurace Šelepka
Ako to dokážeme?
Nastavíme Universal Analytics
Založením účtu a vložením kódu do pätičky to len začína. My vám nastavíme tiež ciele, e-commerce, filtre alebo atribuční modely.
Upravíme web
Na základe získaných dát upravíme váš web - alebo aspoň poradíme, ako na to. A potom spätne zistíme, či tieto zmeny viedli k zlepšeniu.
Začneme vyhodnocovať
Odkiaľ vám najčastejšie odchádzajú ľudia, aké kampane sú najziskovejšie, ktorý zdroj návštevnosti rastie. Sledujeme len to, čo je skutočne relevantné.
Odovzdáme know-how
Bezcieľne prezeranie stoviek grafov vám nič neprinesie. Poradíme vám, ako s Google Analytics správne pracovať a ktoré údaje sledovať.
Bez správne nastaveného Universal Analytics nikdy nezistíte, ako dobre váš web funguje a ako by ste ho mohli vylepšiť. Tak jeho nasadenie na web neodkladajte.